2010. április 2.

A csúf igazság

A pasi szerint minden nőt el lehet csábítani. A nő szerint minden nőnek megvan a maga szabad akarata meg józan esze - és mert az egyik egy reggeli tévéműsor gátlástalan, nagyszájú műsorvezetője, a másik meg a producere: fogadást kötnek. A férfi vállalja: bebizonyítja a főnökének, hogy a módszerei hiba nélkül, mindig működnek, azt csábít el, akit akar. És ő történetesen majdnem mindenkit akar. Ha pedig ez kevés volna, azt is vállalja, hogy a nő tanácsadója lesz - és biztos benne, hogy a módszerei működni fognak. A pár marakodva, versengve ismerkedik a csábítás fortélyaival. Egymás büszkeségét szeretnék megtörni, míg végül, mindketten megtörnek. Mert persze egymásba szeretnek. De ez még nem a vége a történetnek. (port.hu)

Kételkedni kezdtem a saját ízlésemben, ugyanis ez a kis kiszámítható, bárgyúnak ígérkező, nagyon amerikai és nagyon szabvány, utálkozva szerelembe esős, "felnőtt" poénokkal tűzdelt  filmecske nekem nagyon is bejött. :)

Pedig Katherine Heigl legutóbbi filmje, a 27 idegen igen számomra hatalmas csalódás volt, hiába, ő már nem az Apám, a hős kedves kis csitrije, meg nem is a Grey's Anatomy ifjú, ám egyre idegesítőbb rezidense. Most viszont úgy éreztem, hogy nahát, talán mégis csak tud valamit! Partnere, Gerard Butler pedig szintén szuper, női szíveket megdobogtatóan hol laza és bunkó szívtipró, hol pedig érzelmes, ám félénk lovag. Ezt már csak az tudta felülmúlni, amikor felismertem benne a Fantomot! :O Ó, hát én belé szerelmes voltam hosszú-hosszú ideig! Hm, azért örülök, hogy most végre sikerült megvigasztalódnia Christine után... ;)

Szóval ez a film nekem mindenképpen pozitív csalódás. Kis gügyének tűnt, és erre tessék, mégis csak volt benne némi plusz egy szokásos romantikus komédiához képest. Nem sok, de volt. Kellemes, vigyorgós kikapcsolódás másfél órán át.

4/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése