2010. augusztus 22.

Szex és New York 2.

Carrie, Samantha, Charlotte és Miranda készen állnak az újabb kalandokra! A középpontban ismét a szerelem, a barátság és a férfiak állnak, megfűszerezve a sok-sok fantasztikus ruhával, és cipővel.
De mi is történt miután kimondták a boldogító igent? A lányok most megmutatják milyen is a hőn áhított élet, amire mindig is vágytak. Persze ez sem lenne egy igazi 'Szex és New York' szelet, ha nem tartogatnának a csajok pár meglepetést is, ezúttal egy igazán csillogó napsütötte utazásra indulnak. New York ismerős városából elrepülve a világ egyik legegzotikusabb, kincsekkel teli helyére, ahol a partiknak sosincs vége és mindig valami misztikus erő lengi be a levegőt. A legjobbkor nem is jöhetne ez az utazás a négy barátnőnek, akik az unalmas hétköznapokban találják magukat, a házasság, anyaság és egyéb kötelékekben.
Végülis, néha csak el kell szökni kicsit a lányokkal!
(port.hu)


Hát eljött ez is: végre én is láttam az idei nyárelő legnőcisebbnek kikiáltott, sokat emlegetett, sokat reklámozott filmjét - végül is így nyár végén épp időszerű volt. Na nem mintha sokról maradtam volna le: ez a film pont olyan, mint amilyennek el lehet képzelni a leírása alapján, csak épp valahogy üresebb. Persze eddig sem ebben a sorozatban kerestem az élet értelmét és a filmtől sem épp a mélyenszántó gondolatokat vártam, de valljuk be, az eddigi epizódok mind sokkal több érzelmet és megkockáztatom, időnként mondanivalót  is tartalmaztak, mint ez a közel-keleti giccsparádé. Tény, hogy lélegzetelállítóan gyönyörű helyeken forgattak, de ennyi, kész, ebben ki is merül a nagy költségvetésű "filmcsoda". Még a szereplők is valahogy unják magukat és többnyire csak idegesítőek. Charlotte-ot sosem csíptem (mint ezt már korábban kifejtettem), de most már Samantha is kicsit sok volt nekem - na nehogy már az ő klimaxra és férfiéhségre kiélezett poénjainak kelljen elvinni a sztorit! Miranda meg egyszerűen hiányzott... nekem ő volt mindig is a kedvencem, de hogy ebben a filmben miféle agymosáson eshetett át a karaktere, arról fogalmam sincs. Ugyanígy, Carrie-ből is hiányolok valamit, de hát még így is az ő szájából hangzik el a film egyetlen értékes gondolata, ott, a végén, a színekről tartott monológjában. Ja, és persze itt volt még Big meg Aiden... :) Jó volt látni őket, bár sajnos ők sem lettek fiatalabbak. :/

Szóval, röviden: sok sivatag és homok, távoli luxusszálloda, pompa, ruhák, cipők, klimax és egy kiéhezett ötvenes nő, beszólás a másik kultúrának, no meg sok hiszti. Semmi romantika, semmi szerelem, (majdnem) semmi dráma, semmi önelemző filozofálgatás, ami anno a sorozatot olyan egyedivé tette. Így hát nem több, mint pipa, kész, ezt is láttam, de hamarosan úgyis elfelejtem.

3/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése