2008. június 28.

A család kicsi kincse

Délután családilag moziztunk. Igazából nem is ismertem a filmet, sőt, szerintem korábban nem is hallottam róla, bár a címe ismerős volt. Meg kedves. :) Ahogy maga a film is.
A tartalomból: Olive felmenői bolondok és bogarasak. Számukra minden nap kaland: ritkán sikerül megúszniuk katasztrófa nélkül. A kislány apja, Richard a világ legpechesebb karriertanácsadója, Frank nagybácsi irodalomtanár, aki sikertelenül próbálta elcsábítani egyik fiútanítványát, bátyja, Dwayne rajong az idejétmúlt német filozófusokért, emellett hallgatási fogadalmat tett. Egyedül a nagypapa vidám mindig, de lehet, hogy csak azért, mert az utóbbi években kábítószerfüggő lett. A sors úgy hozza, hogy a sok fura figura kisbusszal indul a napfényes Kaliforniába, hogy Olive részt vegyen A család kicsi kincse című vetélkedőn. (port.hu)
Már az alaphelyzet is érdekes: adott egy család, ahol senki sem normális :) És adott egy kis duci lányka, nagy szemüveggel, aki szépségkirálynő akar lenni. És kedves és természetes és minden megjátszás nélküli. Szóval csak jó lehet a film, ami róla szól! :) És persze hogy van egy csomó hülye szituáció. És persze hogy van sok veszekedés és "utállak". Mégis végig látszik, hogy a család tagjai szeretik egymást. Semmi nyál, tényleg, csak kellemes, apró, egy észrevétlen mosolyra fakasztó érzés. Meg persze van sok kacagni való jelenet is. :) És lehet szeretni a karaktereket, ami, mint mostanában rájöttem, talán a legfontosabb. Nálam már itt eldől a film vagy sorozat sorsa. Szóval, itt is olyan hülyén kezdődik minden, mert az apáról például pár perc után kijelentettem, hogy egy tahó. De aztán persze, minden nyáladzás nélkül, rájössz, hogy mégsem az, mert itt ez a kis dundi lányka, a család kicsi kincse, akiért mindent megtesz ő is, és persze a többiek is.
Szóval röviden: kellemes csalódás. Vagyis nem csalódás, mert tényleg nulla elvárásom volt vele szemben, csak sima délutáni lötyögésnek szántam a filmet. És erre tessék, kaptam egy tökjó, rötyögős családi mozit, kedves emlékekkel.
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése