2009. május 23.

Cserebere szerencse

Igazán szerencsésnek mondhatja magát Ashley. A karrierje egyenesben van, és minden, amihez hozzáfog, sikeresen végződik. Jake pontosan az ellentéte. A világ legnagyobb lúzerét üldözi a balszerencse, soha, semmi nem sikerül neki. Egy bulin Ashley és Jake véletlenül egymás mellé keverednek, és véletlenül megcsókolják egymást. Mit ad ég, csillaguk helyet cserél, és a balfékből a szerencse kegyeltje, a sikerlányból pedig szerencsétlen vesztes lesz. Egyikük sem érti, mi történt vele, és nem is nagyon tud mit kezdeni az új helyzettel. Csak azt tudják, hogy meg kell találniuk a másikat. (port.hu)


Tegnap este láttam ezt a filmet. Egy kevéssé bárgyú, jobb fajta, szigorúan kikapcsolódáshoz szánt vígjáték. Nem okozott csalódást, pont azt kaptam, amit vártam.

Lindsay Lohan a megszokott alakítást nyújtotta, bár talán kevésbé volt most vad vagy kificamodott, mint más filmjeiben, amiket eddig láttam. De valahogy kicsit már unalmas, hogy mindig csak ugyanazt hozza... Ebben a filmben meg már kicsit idegesített is, amikor a peches lányt alakította. Érdekes módon a srác, Chris Pine, bármennyit is szerencsétlenkedett a film elején, valahogy sokkal hihetőbben tette és sokkal nagyobb szimpátiát váltott ki belőlem. Mellesleg az is jó volt, hogy végre láthatom "civilben", legutóbb ugyanis a "hegyesfülűs filmben", a Star Trekben találkoztam vele...

Szóval, "egynek jó" kategóriájú vígjáték, szép lánnyal, helyes sráccal, igaz barátnőkkel, aranyos kislánnyal, kis zenével (bár ez a szőke, babaarcú tini fiúcskákból álló rockbanda nekem nem igazán jött be), kis humorral, kedves jelenetekkel, első látásra szövődő szerelemmel és természetesen a végén happy enddel.

Vizsgaidőszakban, éjszaka, mikor már az "a" betűt sem érti meg az ember csak harmadik olvasatra, igazán ideális, kikapcsolódós film.

4/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése