2009. szeptember 1.

Férjhez mész - Mert azt mondtam

Daphne Wilder három lány büszke édesanyja, irántuk érzett szeretete nem ismer határokat. Maggie pszichológusként dolgozik, ő a legérettebb a nővérek közül. Mae szemtelen és szexis; a bizonytalan, de imádnivaló Milly pedig légypapírként vonzza magához a férfiakat. Daphne tudja ezt, és ezért elhatározza, hogy megakadályozza legkisebb gyermekét abban, hogy ugyanazokat a hibákat kövesse el, amiket ő is elkövetett annak idején. Össze akarja hozni lányát a tökéletes férfivel, úgyhogy a lány tudtán kívül felad egy hirdetést Milly nevében egy netes társkereső oldalon. (port.hu)

Rájöttem valamire: iszonyúan idegesítenek azok a filmek, amikben van legalább 2-3-4 női főszereplő, aki bizonyos jelenetekben megállás nélkül, egymás szavába vágva, egymással párhuzamosan RIKÁCSOL!!! Ilyen volt például a Nők, vagy az Elvált nők klubja is. Furcsa dolog, hogy ugyanakkor ott van például egyik kedvenc sorozatom, a SATC, ami ugyan szintén négy nőről szól, de ők szerintem egy epizódban sem csaptak ekkora lármát...

Szóval, első emlékem e filmről mindenképpen a rikácsolás lesz. Aztán utána biztosan eszembe jut majd a nem túl eredeti sztori, ami szerintem még így is sok jó lehetőséget kínálhatott volna, ha a készítők éltek volna vele ahelyett, hogy egy előre kitalálható végű történetet kerekítenek belőle; és végül az, hogy milyen csalódás volt, hogy a három lánytestvér közül kettő (Lauren Graham és Piper Perabo), akiket mellesleg innen-onnan, kedves filmekből vagy sorozatokból ismertem, szinte alig szerepelt (sőt,  mikor viszont szerepelt, akkor is szinte csak zajkeltő tényezőként).

S film azért összességében nem olyan rossz, de én kicsit többet vártam tőle... Kikapcsolódásnak azért mindenképpen nagyon jó, de nekem valahogy hiányérzetem maradt utána...

3/5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése