2010. február 19.

Nász-ajánlat

Amikor a sikeres és rettegett Margaret-nek azzal kell szembenéznie, hogy a bevándorlási hivatal ki akarja toloncolni Kanadába, hirtelen ötlettől vezérelve azzal rukkol elő, hogy épp házasodni készül, így semmiképp nem küldhetik vissza hazájába. Jegyese gyanútlan asszisztense, Andrew, akit éveken át gyötört és ugráltatott munkahelyén. Szerencséjére Andrew beleegyezik, hogy részt vegyen a különös játékban, de csak bizonyos feltételek mellett. A szedett-vedett páros Alaszka felé veszi az irányt az újdonsült vőlegény családjához, ahol a mindig talpraesett, magabiztos nagyvárosi lány egyik lehetetlen helyzetből a másikba csöppen. Bár nyakukban a bevándorlási hivatal, Margaret és Andrew kitartóan ragaszkodik a rögtönzött esküvőhöz még akkor is, ha nem minden alakul úgy, ahogy eltervezték. (port.hu)

Ma reggel úgy ébredtem, hogy utálom a világot és nyilván a világ is utál engem, úgyhogy arra jutottam, ilyen felállás mellett igazán megérdemlem, hogy visszabújjak az ágyba, előkapjak egy filmet, lehetőleg angolul beszélőt, lehetőleg vidámat és lehetőleg azért egy jó pasi is legyen benne. ;)

Végül a Nász-ajánlatot választottam és nem bántam meg. Pedig hallottam/olvastam már mindenfélét róla, hogy így rossz, úgy szokványos, Sandra Bullock öreg hozzá, Ryan Reynolds meg fiatal, a sztori kiszámítható, a romantikus szál lapos, stb., stb., de hát megint csak az derült ki, hogy kár bedőlni az ilyen előítéleteknek! Én ugyanis remekül elszórakoztam rajta. Még olyan is volt, hogy itt kacagtam félhangosan magamban. :)

Jó, oké, szokványos... de hát ha az ember sok romantikus vígjátékot látott már életében, akkor nehéz valami gigantikus újítással levenni a lábáról, hiszen mégsem lehet túlságosan eltérni attól az alapfelállástól, hogy: "a lány és a fiú szeretik egymást, de ezt nem tudják ám egyből, ezért csetlenek-botlanak egy sort, majd végül mégis boldogan egymáséi lesznek". Viszont nekem tetszett, hogy nem ment minden túlságosan könnyen, igenis, a szereplők változtak, fejlődtek és hagytak lehetőséget arra, hogy mi is megismerjük őket. Ja, és Sandra Bullock szerintem egyáltalán nem "öreg" ehhez a szerephez, aki pedig ezt mondja róla, az sürgősen nézze meg abban a bizonyos jelenetben, ahol egyetlen szál fürdőkesztyűben mászkál és szégyellje össze magát! Lehet, hogy elfogult vagyok, mert még mindig előttem van az Aludj csak, én álmodom félénk kis pénztáros kisasszonya, amint Bill Pullman oldalán oly sok megmosolyogtató bonyodalom után végül elmetrózik Velencébe, de szerintem ehhez a mostani szerephez is kitűnően passzolt... Főleg, mert nem is volt feltétel, hogy egyidős legyen a partnerével, hiszen ő a beosztottja. És szerintem még illik is hozzá a laza, de még gúnyolódás közben is kedves és helyes Ryan Reynolds - őt már amúgy is megszerettük a Mindenképpen talán tripla csavaros love storyjában. A mellékszerepekben feltűnő karakterek pedig szintén szerethetővé és érdekessé, helyenként érzelmessé tudják kanyarítani a történetet.

Szóval nekem ez a film most "jól esett", pont ilyen élményre volt szükségem. Lehet, hogy nincs benne olyan nagyon-nagyon sok, de vidám is, kedves is, kicsit még talán sírós is. Az élmény meg most mindenképpen 5 pontos.

5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése