2011. július 27.

Komfortos mennyország

A tizennégy éves Susie egy napon nem érkezik haza az iskolából. Ahogy telik-múlik az idő a Salmon család aggódni kezd a legidősebb lányuk miatt, aki nem szokott kimaradni ilyen sokáig. Kétségbeesve keresni kezdik, de nem találják. A rendőrség kinyomozza, hogy Susie gyilkosság áldozata lett, ám a tettest nem sikerül elfogni. Közben kiderül, hogy a kislány a föld és a mennyország között van, onnan tekint le a családjára, melyben mindenki a maga módján próbálja feldolgozni a tragédiát. Jól ismeri a gyilkosát is, aki sokkal közelebb van hozzájuk, mint azt bárki gondolná. (port.hu)

Régóta terveztem már megnézni ezt a filmet, és ahogy az ilyenkor már csak lenni szokott, nagyot csalódtam benne.

Két óra nagyon hosszú idő ahhoz, hogy meggyőzzük magunkat az elengedés szükségességéről - főleg, hogy ez a meggyőzés nem is igazán következik be, inkább csak az idő és a várakozás feleslegessége ütközött ki. Jaj, nagyon hiányzott nekem az a kis plusz, ami pl. a Csodás álmok jönnek-ben olyan szépen benne van...

Persze attól még szép, bár kevéske a történet és gyönyörű a látvány. De ennyi, engem sajnos nem tudott igazán magával ragadni. Sajnos a legemlékezetesebb momentumok (pl. amikor Stanley Tucciban nagy meglepetésemre felismertem Stanley Tuccit; vagy annak a jelenetnek az izgalma, amikor a fiatalabb lány betörése után hajszál híján megmenekülve bizonyítékhoz jut) is csak csüngenek a levegőben anélkül, hogy a filmet kerek egésszé téve nagy élményként tudnám megőrizni az emlékezetemben.

3/5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése