2008. július 30.

Kung fu Panda

Hát... ez a film tipikusan a "nem rossz" kategória, de sajnos ez a maximális dícséret, amit ki tudtam csikarni magamból. Szóval nem egy Madagaszkár (riszálom úgyis-úgyis ;) ) meg nem egy Jégkorszak. Meg nem is egy Ratatouille. De attól még aranyos. Időnként. Vicces is. Időnként. Unalmas is. Időnként.
Szóval valahogy úgy kell elképzelni, hogy néha majdnem elkezdtem unatkozni, de mire tényleg unatkoztam volna, jött egy poén vagy valami aranyos rész (vagy legalább a mellettem ülő kislány elkezdte püfölni a székem vagy egyéb fincergést talált ki), és kicsit mégis felrázott. A vége meg ugye jó volt... csak nem tudom eldönteni, hogy tényleg az a "vilárengető csatajelenet", amiről oly sokat olvasni, okozta-e ezt az érzést, vagy az, hogy az órámra nézve láttam, hogy mindjárt vége.
Persze lehet, hogy a hiba bennünk volt, mert ez mégiscsak egy rajzfilm, és a célközönség mégiscsak egy picit fiatalabb korosztály, mint mi. Tény, hogy előttem egy kissrác NAGYON élvezte. :) Ugyanakkor, elgondolkoztam, hogy néhány poén azért nem teljesen nekik szólt. Vagy csak én vagyok már túl öreg?
Ezzel lehet összefüggésben az is, hogy végig azt vártuk, hogy a panda "összejön" a tigrissel. De nem jöttek össze. Hm... lehet, hogy legközelebb nem a moziba kéne mennünk kiélni a perverzitásainkat?
No nem baj, mindent egybevetve azért elmondhatjuk: egy "nem rossz" kis kikapcsolódós nyári mozi volt. És: Everybody Likes Kung Foo Fighting, tütütü, tütütü, tütütűűűűűű... ;)
4/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése