2008. július 2.

Szex és New York - A mozifilm


Tegnap végre láttam a SATC mozifilmet! Egy barátnőm már hetekkel ezelőtt megnézte és mikor kérdeztem, milyen volt, azt mondta: "hát... olyan szexésnyújorkos." És ki hinné, de igaza volt! ;)
Bár, ha belegondolok... én jobban szerettem a sorozatot. Nem tudom, ez a film azért kicsit fura volt. Mármint az, hogy már nem négy csetlő-botló szingli, hanem igenis, négy "fölnőtt" nő, saját családdal, gyerekkel, férjjel, vagy legalábbis 5 éves kapcsolattal. Nem is tudom, hogy fogalmazzak ennél jobban. Lehet, hogy csak amiatt volt ez a fura érzés, mert most már 40 évesek és elég távol állnak tőlem korban. De ez nem beszólás vagy lenézés, csak tény.
Mellesleg szeretnék én negyvenesen, sőt, harmincasan úgy kinézni, mint ők most!
Na és persze ott vannak a ruhák, a cipők, a táskák (bár szerintem voltak kimondottan guttuttalan darabok is ezekből), meg az ékszerek! Óóóóóó... ennek örömére ma én is a legcsilivilibb fülbevalómat szedtem elő. ;)

Hmm... mit is írjak a filmről. Talán a sok pasizás hiányzott nekem belőle. ;) Charlotte-ot meg továbbra is utálom, megjátszós szűzkurva, elkényeztetett sznob. Na jó, azért elismerem, hogy 1, ő is kell a négyesfogatba, mert nélküle nem lenne ugyanaz, 2, a férje annyira kedves és aranyos, hogy azt már nem tudom hova ragozni. Samantha-val valahogy sosem tudtam azonosulni de ha belegondolok, ennek valahol örülök is. ;) Viszont imádom a szókimondóságát, őszinteségét. A filmben most kimondottan szimpi volt; a pasiért való önfeladást és az ezzel járó problémákat is nagyon át tudtam érezni. Miranda volt régen a nagy kedvencem, tetszett, hogy olyan kőkemény és ő hordja otthon a nadrágot. Meg persze neki is tetszett a határozottsága és szókimondósága. Talán ő a legkevésbé cicababa, mégis nagyon csinos. Szerintem. Amúgy is, odavagyok a rövid hajú nőkért. Viszont ez a Steve!!! Én úgy szurkoltam neki, erre ő meg képes lecserélni az én kedvenc szereplőmet??  Hülye pasi. :( És az a szenvedés, amit ők ketten levágtak, enyhén szólva vacak volt. Na ennél a szenvedésnél csak a Carrie-éké volt szomorúbb... Borzalmas, hogy mi lányok mennyire ki tudunk készülni egy pasi miatt... de az meg kimondottan felemelő volt, hogy láthattuk, hogy ő is talpra állt! Ez az! Carrie Bradshow forever!!! :) És úgyis lehet tudni, hogy Carrie és Big összeillik, egymásnak lettek teremtve, stb, stb... És a gardrob amit Big csinált neki!!! Óóó... És a vége!! Óóó... (Bocsánat, most átmentem idétlen szőkenőbe...)
Szóval azt hiszem, kimondottan csajos mozifilm, amit egyszerűen csak jó nézni.
Szép emberek, szép cuccok... de a lényeg, ami miatt még mindig imádom a sorozatot is: a barátság. A négy nő, ahogy együtt vannak, ahogy mindig számíthatnak egymásra, ahogy kérés nélkül ott teremnek... és az, hogy NŐK! Kemények, nem alázkodnak meg, még akkor sem, ha egy szakítás nagy szenvedéssel jár... Tudják, hogy később úgyis talpra állnak, de így legalább önmaguk maradtak.
Hm... azért hiányozni fognak.
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése