2008. augusztus 18.

Egy bogár élete

A kis szigeten élő hangyák életét két dolog is erősen megkeseríti: a falánk sáskák állandóan megdézsmálják kínnal-keservvel összegyűjtött elemózsiájukat, ráadásul ott van púpnak a hátukon Fürge, a zseniálisan kétbalkezes feltaláló, aki még a sáskajárásnál is veszedelmesebb. Az egész boly számára nagy megkönnyebbülés, amikor Fürge nekivág a nagyvilágnak, hogy segítséget hozzon a sáskák ellen. Arra azonban nem számítanak, hogy Fürge vissza is tér, ráadásul egy halom nála is hóbortosabb cirkuszi bogár élén... (port.hu)
Hát ez egy elképesztően aranyos, jópofa, kedves, izgalmas mese volt!!! :) Én most láttam először, és nagyon kellemes csalódás! Ugyanis a Mézengúz gagyisága után egy másik bogaras filmtől nem sok jóra számítottam... így eldöntöttem, hogy csak belenézek, nem nézem végig... de mire észbe kaptam, már a felénél jártam a filmnek... :) Komolyan, még a sztori is jó, meg fordulatos. :) És szerethetőek a "szereplők". És a kis Pötty, hát ő nagyon cuki volt. Ja, és a végén vannak "bakik". :) Hát, haláli az egész. Teljesen odáig vagyok tőle... :)
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése